علی نیک قلب

سلام به مردم خونگرم ایران. سوالی که شاید برای خیلی ها پیش اومده اینه که عملکرد ایران در جام جهانی خوب بود یا نه ؟

نظر من درباره این موضوع اینه که ایران واقعا توی تاریخش هیچ وقت همچین عملکرد خوبی رو نداشته ، پس من راضیم.

برای مشاهده کامل متن به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید :

بازی اول مقابل مراکش تو ۲۰ دقیقه اول فوق العاده بد بودیم ولی بعد اون بچه ها به خودشان آمدند و فرصت های خوبی ایجاد کردند مثل تک به تک سردار آزمون و... نیمه دوم هم که دیدیم در دقایق آخر با تک گل به خودی تیم حریف موفق شدیم دومین برد تاریخ جام جهانی ایران را رقم بزنیم. در این بازی به نظر من بهترین بازیکن امید ابراهیمی بود.

عکس علی نیک قلب در بازی مقابل مراکش :

بازی دوم مقابل اسپانیا بهترین بازی ایران بود با اینکه باختیم. باید بدونید که اسپانیا اول جهانه و ما اینجوری داشتیم باهاش بازی می کردیم واقعا آفرین بازیکنان ایران واقعا آفرین.گل زدیم ولی آفساید شد واقعا شانس نداشتیم. در این بازی به نظر من بهترین بازیکن وحید امیری بود.

عکس علی نیک قلب در بازی مقابل اسپانیا :

و اما بازی آخر و حذف ناراحت کننده ایران. در این بازی هم ما خوب بودیم مخصوصا بیرانوند ولی با گل قشنگ کوآرشما ما عقب افتادیم ولی دقایق آخر با پنالتی کریم انصاری فرد بازی به تساوی کشیده شد و موقعیت آخر مهدی طارمی که از دست رفت. ولی من موندم چه جوری طارمی اون توپ گل نکرد. گل نکردن اون توپ سخت تر از گل کردنش بود. در این بازی به نظر من علیرضا بیرانوند بهترین بازیکن بود.

عکس علی نیک قلب در بازی مقابل پرتغال :

و اما در آخر به امید درخشش ایران در جام جهانی ۲۰۲۲

  • علی نیک قلب

نظرات  (۱)

تو فوق العاده ای
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی